Інформація про зміни в адміністративно-управлінській структурі підприємства

Публічна інформація

Шановні клієнти!

  В рамках реалізації клієнтоорієнтованої політики, зокрема, задля покращення якості обслуговування клієнтів Обласним Комунальним Підприємством «Донецьктеплокомуненерго» внесені суттєві зміни до адміністративно-управлінської структури підприємства.

  У серпні 2020 року було створено відокремлений підрозділ «Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування».

  Для чого це потрібно? Відтепер всі бази даних будуть оброблятися централізовано. Це дозволить більш точно та оперативно опрацювати дані –  здійснювати нарахування, проводити перерахунки, отримувати платежі, розглядати пропозиції та звернення, тощо.     

  До складу відокремленого підрозділу «Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування» увійшли  «Центри Обслуговування Клієнтів» (ЦОК), які забезпечують обслуговування клієнтів у кожному населеному пункті за всіма напрямками взаємодії.

 Метою ЦОКів є:

  • надання кваліфікованої консультації клієнтам;
  • комфортні умови очікування та прийому;
  • відсутність черг;
  • зручність клієнтів;
  • індивідуальний підхід до кожного клієнта;
  • ввічливе ставлення до споживачів;
  • оперативне вирішення питань клієнтів.

Проте, найважливіше, що це дозволить забезпечити єдиний підхід до роботи з клієнтами та досягти високого рівня якості обслуговуванняМи прагнемо бути зручними та зрозумілими для своїх клієнтів! 

У новостворених ЦОК (адреси та контактні телефони ЦОК наведені нижче у таблиці) з понеділка по п’ятницю фахівцями ведеться прийом клієнтів – фізичних та юридичних осіб з наступних питань:

  • укладення та умови договорів на послуги;
  • внесення змін до особового рахунку (переоформлення);
  • порядок нарахувань;
  • звіряння оплати;
  • надання довідок;
  • врегулювання боргу в досудовому порядку;
  • укладення договорів на розстрочення заборгованості;
  • прийом показників лічильників;
  • прийом письмових та усних заяв, скарг, запитів, пропозицій.

  Кожен клієнт може сплатити за послуги не виходячи з Центру обслуговування клієнтів через термінал або касу (м.Дружківка, м.Торецьк). Також, незабаром Ви матимете можливість сплачувати за комунальні послуги через i-box АТ «Ощадбанк». Вже наприкінці поточного місяці i-box будуть встановлені в Центрах обслуговування клієнтів у містах Торецьк та Дружківка. Окремо нагадаємо, що в умовах карантину, сплачувати за отримані послуги, Ви можете в особистому кабінеті на офіційному сайті ОКП «Донецьктеплокомуненерго» за допомогою «Privat 24» або системи «LiqPay». 

  Кваліфіковані фахівці по роботі з клієнтами швидко та доступно нададуть вичерпну інформацію про порядок розрахунків за спожиті послуги, запропонують варіанти погашення боргів та інше.

  Ми вдосконалюємося для Вас! Сподіваємося на ефективну співпрацю та Ваше відповідальне ставлення до виконання зобов’язань по сплаті за спожиті послуги!   

Адреса та корпоративні номери телефонів

Відокремлений підрозділ

«Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування»

Директор: Вострецова Галина

Україна, 84207, м. Дружківка, вул. Космонавтів, 39

Тел.: +38(050) 367-13-00

e-mail: cpp.okp@gmail.com

Структурний підрозділ центруНачальникАдресаТелефон
Центр обслуговування клієнтівВО «Волновахаміжрайтепломережа»СухарніковаОленаАнатоліївна м. Волноваха,вул. Менделєєва, 17а; смт. Донське,вул. Заводська, 39; смт. Новотроіцьке,м-р Южний, 6А;смт. Володимирівка,вул. Проценко, 21а;смт. Мангуш,вул. Поштова, 22+38(050) 389-88-94;  +38(050) 389-88-94; +38(095) 294-54-94
Центр обслуговування клієнтівВО «Торецьктепломережа»Біньковська ІринаВолодимирівнам. Торецьк,вул. Світла, 5+38(095) 879-62-09
Центр обслуговування клієнтівВП ВО «Мирноградтепломережа»ДавиденкоОксана Володимирівна м. Мирноград,м-н Молодіжний, 16а; смт. Очеретине +38(099) 442-82-85;   —
м. Селидове,бул. Шахтарської слави, 9а; м. Українськ +38(066) 756-17-83;   —
Центр обслуговування клієнтівВО «Дружківкатепломережа»Чупікова СвітланаМиколаївнам. Дружківка,вул. Космонавтів, 15а;вул. Космонавтів, 39;вул. Космонавтів, 52а;вул. Соборна, 15а; м. Олександрівка,вул. Сомарська, 28; м. Олекіїво-Дружківка +38(095) 243-22-27;+38(06267) 5-37-12;+38(06267) 5-35-14;+38(06267) 5-35-85;+38(06267) 4-43-17;  +38(06269) 2-15-12 —
Центр обслуговування клієнтівВО «Костянтинівкатепломережа»ВоловодАллаГригорівнам. Костянтинівка,вул. Лівобережна, 62; м. Часів Яр,вул. Привокзальна, 2;вул. Борисо Глібська, 3б +38(050) 423-40-92;+38(06272) 2-01-09, +38(06272) 2-71-97 +38(095) 294-54-91;+38(06274) 7-24-92;+38(06274) 36-41
Центр обслуговування клієнтівВО «Краматорськміжрайтепломережа»ТонкошкурЕдуардВікторовичм. Краматорськ,вул. Ювілейна, 21а+38(095) 294-54-93;+38(06264) 7-75-53
Центр обслуговування клієнтівВО «Лимантепломережа»ІгнатенкоОльгаВасилівна м. Лиман,пров. Робочий, 6а; м. Сівірськ,пров. Заводський, 1 +38(050) 450-71-05;  +38(06274) 5-21-87
Центр обслуговування клієнтівВО «Слов’янськтепломережа»ЗахароваОленаЮріївнам. Слов’янськ,вул. Шовковична, 5+38(050) 401-99-12;+38(06262) 2-24-15 
Служба абонентського обліку водопостачання та водовідведення м. СвятогірськВасільєваОленаОлександрівнам. Святогірськ,вул. Івана Мазепи, 9+38(050) 325-21-89;+38(050) 368-10-53