Порядок укладання договорів для приміщень, вбудованих у багатоквартирні житлові будинки

Порядок укладання договорів

Порядок укладання договорів про надання послуги з постачання теплової енергії зі споживачами юридичними особами, фізичними особами-підприємцями, фізичними особами – власниками нежитлових приміщень.

Надання послуги з постачання теплової енергії здійснюється виключно на договірних засадах.

Договори укладаються відповідно до типових або примірних договорів, затверджених Кабінетом Міністрів України та передбачають умови, однакові для всіх споживачів.

Укладання договорів про надання послуги з постачання теплової енергії зі споживачами організаціями-юридичними особами здійснюється відповідно до Закону України «Про теплопостачання», Закону України «Про житлово-комунальні послуги», Правил надання послуги з постачання теплової енергії і типовим договорам про надання послуги з постачання теплової енергії, затверджених постановою Кабінету міністрів України №830 від 21.08.2019р.

За рішенням співвласників багатоквартирного будинку, прийнятим відповідно до закону, з виконавцем відповідної комунальної послуги укладається договір про надання комунальних послуг. До дати обрання співвласниками багатоквартирного будинку однієї з моделей організації договірних відносин, та/або досягнення згоди з виконавцем про розмір плати за обслуговування внутрішньобудинкових систем багатоквартирного будинку, що забезпечують надання послуги з постачання теплової енергії, між виконавцем послуги з постачання теплової енергії та кожним співвласником укладається публічний договір приєднання.

З 03.11.2021р. в усіх багатоквартирних будинках діють типові індивідуальні договори про надання послуги з постачання теплової енергії, які є публічними договорами приєднання.

Обласне комунальне підприємство «Донецьктеплокомуненерго» опублікувало на своєму офіційному веб-сайті www.kpdtke.com.ua (в розділі «Публічний договір») текст публічного договору приєднання і на послугу з постачання теплової енергії, і на послугу з постачання гарячої води. В цьому ж розділі розміщено інформацію про вимоги до якості відповідних послуг згідно із законодавством та іншу необхідну інформацію для кожного багатоквартирного будинку: розмір тарифу, розмір плати за абонентське обслуговування, заяву-приєднання, тощо.

Для надання документів для договору споживач звертається до Центру обслуговування клієнтів з листом на ім’я керівника ВП «Центр продажу послуг та клієнтського обслуговування». Лист повинен містити дані про споживача і об’єкт теплоспоживання, за яким укладається договір. До листа повинні бути додані такі документи:

  • свідоцтво про державну реєстрацію (копія);
  • довідка про включення до Єдиного державного реєстру підприємств та організацій (копія);
  • статут організації (копія);
  • довіреність (якщо договір підписує не перша особа, або не юридична особа);
  • свідоцтво про реєстрацію платника податку на додану вартість (копія);
  • довідка з обслуговуючого банку (копія);
  • документ (копія), на підставі якого споживач знаходиться в приміщенні (свідоцтво про право власності, договір оренди і т.д.);
  • довідка про перелік споживачів із зазначенням адреси;
  • технічний паспорт будівлі (приміщення) (копія);
  • відомості про теплоспоживаюче обладнання на потреби гарячого водопостачання та технологічні потреби, завірені підписом і печаткою споживача;
  • дані про режим користування гарячим водопостачанням, завірені підписом і печаткою споживача;
  • витяг з наказу про призначення відповідального за експлуатацію теплового господарства із зазначенням документа про його кваліфікації або договір на обслуговування (копія);
  • відомості про прилади обліку споживання теплової енергії з додатком паспорту, проекту.

Додатково надаються такі документи:

  • для суб’єкта підприємницької діяльності:
    • довідка про присвоєння ідентифікаційного коду (копія);
    • стор. 1, 2,11 паспорта (копія);
  • для бюджетних організацій:
    • довідка фінансової організації про приналежність до бюджетної сфери (копія);
    • повідомлення про акцепт (в разі проходження тендерної процедури);
  • для квартир, переведених в нежитловий фонд:
    • рішення про переведення квартири в нежитловий фонд (копія);
  • для правонаступників:
    • документ, що підтверджує правонаступництво;
  • для фізичної особи – власника нежитлового приміщення:
    • копію паспорта та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду.

Після надання пакету документів представник Центру обслуговування клієнтів виїжджає на об’єкт для перевірки відповідності даних про опалювальну площу та теплоспоживаюче обладнання. За підсумками перевірки спільно зі споживачем складається акт.

На підставі наданих документів теплопостачальне підприємство вносить необхідні зміни в бази обліку даних.