Своєчасна оплата — запорука тепла у вашій оселі.

Новини

З початком кожного місяця працівниками центрів обслуговування абонентів ОКП «Донецьктеплокомуненерго» здійснюються нарахування за спожиті абонентами протягом попереднього місяця послуги. Ці нарахування відображаються в щомісячних рахунках, які споживачі отримують в паперовому вигляді за адресами, де надаються послуги.

Для тих абонентів, які бажають отримати інформацію щодо розміру нарахувань ще до того, як рахунки будуть розіслані у друкованому вигляді, підприємством створено сервіс «Особистий кабінет споживача». Саме там, в першу чергу, з’являється оперативна інформація щодо стану особового рахунку абонента. Відразу ж в «Особистому кабінеті» можна здійснити оплату за отримані послуги централізованого опалення.

Сервіс «Особистий кабінет споживача» доступний цілодобово аби кожен абонент у будь-який час міг дізнатися розмір нарахувань і своєчасно* оплатити послуги підприємства.

* — відповідно до п. 18 Правил надання послуг з централізованого опалення, постачання холодної та гарячої води і водовідведення, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 липня 2005 р. №630оплата послуг здійснюється не пізніше 20 числа місяця, наступного за розрахунковим періодом (місяцем).

Ми розуміємо, що не всі абоненти мають змогу вчасно розрахуватись за отримані послуги опалення. Підприємство завжди йде на зустріч таким абонентам. Ми радимо їм звернутись до відділу реалізації послуг де їх завжди раді бачити та надати допомогу у вирішенні всіх питань.

В будь якому разі, спеціалісти відділу реалізації індивідуально підходять до ситуації кожного споживача, враховуючи його матеріальні можливості. Головне не зволікати та вчасно звернутись до нас.

Шановні абоненти!

Пам’ятайте!

Запорукою тепла та затишку в вашій оселі —

є ваша своєчасна оплата!